موسسه آریاناپارس
موسسه آریاناپارس

موسسه آریاناپارس

تحصیل در ولز

تحصیل در ولز

تحصیل در دانشگاه های کشور انگلستان ارزان نیست و سالانه باید اعداد بزرگی را برای تحصیل در برخی از دانشگاه های این کشور پرداخت کنید، در حالی که در برخی از کشورهای بریتانیا مثل ولز و اسکاتلند هزینه های تحصیل پایینتر است.

دانشگاه ها در ولز بیش از 5600 دوره را به بیش از 25000 دانشجوی بین المللی در 8 موسسه آموزش عالی خود ارائه می دهد و 92 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه های ولز در طی 6 ماه پس از ترک دانشگاه کار پیدا کرده اند.

 ولز در مقایسه با انگلستان و اسکاتلند کشور کوچکتری می باشد ولی در عین حال مناظر زیبای ولز در دنیا شناخته شده است و البته جزو کم هزینه ترین کشورهای بریتانیا می باشد که به معنای کمتر بودن هزینه در تمام جنبه ها مثل اقامت، خورد و خوراک و غیره می باشد.

هزینه های دانشگاه ها بسته به نوعشان در رشته های مختلف متفاوتند. دانشجویانی که از خارج از اتحادیه اروپا وارد ولز می شوند، در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد باید شهریه دانشگاه پرداخت کنند که البته بورس های تحصیلی در ولز از 1000 یورو تا 5000 یورو    در دسترس هستند.

آموزش با کیفیت بالا، امکانات تحقیقاتی فراوان و متخصصان پیشگام در حوزه های مختلف از ویژگی های مثبت تحصیل در ولز می باشد. دانشگاه ها در فضایی غیر صنعتی مستقر شده اند تا در محیطی آرام امکاناتی چون پیاده روی در فضای سبز را داشته باشید.

پنج دلیل عمده برای تحصیل در ولز را می توان اینگونه بیان کرد:

تدریس و تحقیق قوی در دانشگا ها

انگلیسی زبان بودن دانشگاه ها

هزینه های پایین زندگی در مقایسه با انگلستان

دارا بودن مکانهای دوستانه و امن

داشتن سواحل و مناظر خیره کننده، قلعه ها و حومه هایی برای کشف

برای اخذ پذیرش از دانشگاه های ولز باید مدارک بین المللی زبان انگلیسی مثل آیلتس و تافل را اخذ کنید، تحصیل در تمام مقاطع تحصیلی به زبان انگلیسی می باشد.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در ولز به وبسایت آریاناپارس مراجعه کنید، همچنین میتوانید با این موسسه تماس حاصل نمایید.

دانشجویان پس از اتمام تحصیلات خود در دانشگاه های ولز قادر به تمدید اقامت خود به واسطه ی کاریابی در این کشور می باشند. پس از چند سال کار کردن و پرداخت مالیات ها به صورت مرتب قادر خواهید بود اقامت این کشور را بدست آورید و پس از 6 تا 8 سال زندگی در ولز قادر به دریافت پاسپورت آن خواهید بود.

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
farhad شنبه 23 شهریور 1398 ساعت 13:24

برای کار چی؟

شبیر شنبه 23 شهریور 1398 ساعت 13:04

شرایط کار بعد از تحصیل در ولز چطور هست ؟

Mahdieh شنبه 23 شهریور 1398 ساعت 12:54

سلام وقت بخیر
بعد از تحصیل، برای چه مدت اجازه موندن بهمون داده میشه؟

سعید شنبه 23 شهریور 1398 ساعت 12:49

برای پزشکی ولز چه شرایطی باید داشته باشیم؟

فرانک شنبه 23 شهریور 1398 ساعت 12:46

تحصیل در ولز در رشته ی پزشکی رایگانه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد