موسسه آریاناپارس
موسسه آریاناپارس

موسسه آریاناپارس

پزشکی در آلمان


کشور آلمان به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی در جهان شناخته می شود. آموزش با کیفیت بالا و با قیمت مناسب در کشور آلمان ارائه می شود. 32 دانشگاه آلمان در جدیدترین رتبه های دانشگاه QS جهان در موضوع پزشکی گنجانده  شده اند، به این معنی که بسته به نوع تجربه دانشگاهی که به دنبال آن هستید، گزینه های زیادی وجود دارد. پذیرش در دانشگاه های پزشکی در آلمان رقابتی و محدود کننده است. آموزش پزشکی در آلمان رایگان است و اصلی ترین شرایط پذیرش، دیپلم دبیرستان و مهارت های زبان آلمان است.

اولین چیزی که باید در مورد برنامه های پزشکی در آلمان توجه داشته باشید این است که برنامه های آموزشی بین کارشناسی و کارشناسی ارشد تقسیم نمی شود. یک برنامه آموزش پزشکی شش سال به طول می انجامد و به  طور کامل به زبان آلمانی انجام می شود، بنابراین به دانش قوی نیاز دارید. با این حال، برنامه های جایگزین در زمینه پزشکی به عنوان کارشناسی و کارشناسی ارشد وجود دارد.

چرا تحصیل پزشکی در آلمان؟

امروزه تعداد بی شماری از دانشکده های پزشکی و برنامه های مطالعاتی موجود در پزشکی در سراسر جهان وجود دارد. پس چرا آلمان را برای تحصیل در رشته پزشکی انتخاب می کنید؟

دانشکده های برتر پزشکی

یک دانشگاه علمی طولانی و غنی، همراه با یک تعهد جدی در جهت ارتقاء کیفیت در تدریس و تحقیق، به دانشکده های پزشکی در آلمان کمک کرده است که در بین بهترین های جهان قرار بگیرند.

تنوع برنامه های مطالعاتی

از آنجا که هزاران نفر از دانشجویان بین المللی هر سال برای تحصیل در رشته پزشکی در آلمان اقدام می نمایند، دانشگاه ها از این واقعیت آگاه هستند که همه آنها دارای علایق دانشگاهی یکسان نیستند. مدارس پزشکی در آلمان طیف گسترده ای از مدارک پزشکی را ارائه می دهند تا دانشجویان فعلی و بالقوه خود را قادر به پیدا کردن یک برنامه آموزشی مناسب برای خود کنند.

امکانات مدرن

تمرین بخش مهمی از آموزش پزشکی است و مدارس پزشکی آلمان دارای آزمایشگاه های مدرن هستند که به آخرین جزئیات مجهز هستند. جلسات تمرین در چنین محیط هایی به شما کمک می کند تا مجموعه گسترده ای از مهارتهای کاربردی را بدست آورید.

جامعه بین المللی دانشجویی

جدا از یک تجربه دانشگاهی بی نظیر، تحصیل در خارج از کشور فرصتی مناسب برای برقراری ارتباط با اتباع مختلف است. آلمان دارای بیش از 350،000 دانشجوی بین المللی است و با بسیاری از آنها، شما ممکن است در طول تحصیل شانس شرکت در این زمینه را داشته باشید.

چشم انداز آینده

رشته های پزشکی همیشه مورد تقاضا خواهند بود. علاوه بر این، دانشکده های پزشکی آلمان در زمره رهبران جهانی قرار دارد و کارفرمایان برای مدرک پزشکی آلمان اهمیت می دهند. این اطمینان برای افراد وجود دارد که یک مدرک پزشکی در آلمان باعث افزایش اشتغال شما و پاداش مالی می شود.

 

برند آریاناپارس تنها دارنده مجوزهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت علوم تحقیقات و فن آوری در ایران می باشد. اخذ نمایندگی از بسیاری مدارس و مراکز معتبر جهان، ارائه صدها پرونده موفق به چندین سفارت کشورهای مختلف دنیا و ایجاد رابطه مبتنی بر رضایت قلبی و اطمینان خاطر موکلین عزیز همواره بزرگترین افتخار  آریاناپارس بوده و سرلوحه عملکرد آتی خود نیز خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد