موسسه آریاناپارس
موسسه آریاناپارس

موسسه آریاناپارس

ویزای توریستی انگلستان

به صورت معمول ویزای توریستی یک ویزای کوتاه مدت برای حضور در یک کشور می باشد. افراد با دریافت ویزای انگلستان قادر خواهند بود به مدت 6 ماه در این کشور حضور داشته باشند. از همین رو افراد برای زندگی در انگلستان می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی آریاناپارس اطلاعات جامعی را بدست آورند. سوالات متداول برای ویزای توریستی انگلستان به شرح زیر می باشد.

مدت زمان ویزای توریستی انگلستان

در صورت تایید ویزای توریستی کشور انگلستان در مرتبه اول یک ویزای 6 ماهه به متقاضیان تعلق می گیرد. پروسه های مدت زمان ویزای توریستی انگلستان پس از ویزای اول دوره های یک ساله، سه ساله و پنج ساله می باشد.

انواع ویزای بازدید کننده متداول انگلیس کدامند؟

در حال حاضر فقط 4 نوع ویزای انگلستان برای بازدید از انگلستان وجود دارد.

  1. ویزای توریستی استاندارد انگلیس
  2. ویزای توریستی ازدواج در انگلستان
  3. ویزای مشارکت (PPE)
  4. ویزای ترانزیت

چگونه می توان از ویزای توریستی و بازدید کننده خانوادگی در انگلستان درخواست کرد؟

در حقیقت، فقط یک روش درخواست ویزای توریستی یا خانوادگی وجود دارد، یعنی به طور آنلاین در AccessUK اقدام کنید و پس از آن، متقاضی اسناد را در مرکز برنامه ارسال می کند.

آیا می توانم اقامت خود را در انگلستان تمدید کنم؟

بله ، می توانید درخواست تمدید ویزای بازدید از انگلیس را از داخل انگلستان بدهید. با این وجود، باید دلایل بسیار مهمی برای تمدید ویزای بازدید از داخل انگلستان وجود داشته باشد.

چه کاری می توانم در ویزای بازدید کننده استاندارد انگلستان انجام دهم؟

ویزای توریستی این امکان را به دارندگان ویزا، اجازه می دهد طیف گسترده ای از فعالیت های مجاز را انجام دهد. جزئیات فعالیت های مجاز را برای انواع بازدید کنندگان مربوط به موارد زیر ارائه می دهد:

  1. گردشگری
  2. درمان پزشکی خصوصی
  3. ترانزیت
  4. کسب و کار
  5. تبدیل مشارکت مدنی به یک ازدواج
  6. مطالعه تا 30 روز
  7. بازدید آموزشی

آیا هدف مشخص بازدید از انگلیس مهم است؟

بله، اگر متقاضی قصد درخواست ویزای استاندارد ویزیتور انگلیس را داشته باش ، اولین قدم مشخص کردن هدف بازدید از انگلیس است. با این حال، بیشترین اهداف ملاقات با خانواده، اقوام، دوستان و گردشگری عمومی برای اوقات فراغت و گشت و گذار است. همچنین اهداف مربوط به تجارت، از جمله کارآفرین آینده دار، شرکت در جلسات، مصاحبه شغلی و غیره در جایگاه بعدی قرار دارند.

علاوه بر این، ویزای استاندارد ویزیتور انگلیس همچنین اهداف دیگری را در بر می گیرد:

  • شرکت در دوره آموزشی برای دانشجویان
  • برای پزشکی و درمان
  • متقاضیان مراجعه به انگلستان برای آزمون ارزیابی حرفه ای و زبانی (PLAB) یا آزمون بالینی (OSCE)
  • برای شرکت در مسابقات ورزشی و رویدادهای خلاقانه

چه مدت می توانم در انگلستان بمانم؟

مطمئناً متقاضی نمی تواند بیش از 180 روز در هر بازدید در انگلستان بماند. به عنوان مثال، اگر دارنده ویزای بازدید 10 ساله در تاریخ 1 ژانویه وارد کشور شود ، باید بریتانیا را در تاریخ یا قبل از 29 ژوئن ترک کند. معمولاً ویزای ویزیت طولانی مدت برای متقاضیانی که سابقه مهاجرت خوبی دارند صادر می شود.

برند آریاناپارس تنها دارنده مجوزهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت علوم تحقیقات و فن آوری در ایران می باشد. ارائه صدها پرونده موفق به چندین سفارت کشورهای مختلف دنیا و ایجاد رابطه مبتنی بر رضایت قلبی و اطمینان خاطر موکلین عزیز همواره بزرگترین افتخار  آریاناپارس بوده و سرلوحه عملکرد آتی خود نیز خواهد بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد