موسسه آریاناپارس
موسسه آریاناپارس

موسسه آریاناپارس

کار در انگلستان

کار در انگلستان

انگلستان دروازه ی ورود به اتحادیه اروپا و سرزمینی متفاوت برای کار و زندگی است. متقاضیانی که قصد کار کردن در این کشور را دارند باید شرایط لازم را داشته باشند که داشتن دعوتنامه کاری یکی از این موارد می باشد. نرخ پایین بیکاری، کار در یکی از کشورهای ثروتمند و صنعتی دنیا، دسترسی به بزرگترین بازارهای کار جهانی، کار و زندگی در محیطی چند فرهنگی، کسب در آمد به یکی از ارزشمندترین واحدهای پولی دنیا، شرایط کاری مطلوب و موارد متعدد دیگر از دلایلی است که سالانه افراد زیادی را ترغیب به جستجوی کار در این کشور پیشرفته می کند.

کار در انگلستان مستلزم داشتن دعوتنامه ی کاری از کارفرما می باشد، در غیر اینصورت باید برای ویزای تحصیلی اقدام کنید و پس از اتمام تحصیل در این کشور با پیدا کردن کار ویزای تحصیلی را تبدیل به ویزای کاری کنید. البته دانشجویان پس از اتمام تحصیل قادر خواهند بود با سرمایه گذاری 50000 پوندی جهت کارآفرینی در انگلستان اقدام کنند.



اخذ دعوتنامه ی کاری منجر به دریافت ویزای کاری این کشور می گردد که معروف به Tier2  است. مدت زمان این ویزا به مدت قرارداد کاری فرد بستگی دارد و معمولا از 1 سال تا 5 سال متغیر است. میزان حقوق های دریافتی در انگلستان به نسبت کشورهای دیگر بالاست که همین موضوع افراد زیادی را مشتاق به پیدا کردن کار در انگلستان کرده است.

توسعه دهندگان نرم افزار، کارگردانان، مدیران، معماران، مدیران پروژه های IT، مدیران منابع مالی و تحلیلگران مالی در انگلستان از دستمزدهای بالایی برخوردارند. کشور انگلستان سالانه لیست مشاغل مورد نیاز خود را منتشر می کند که مشاغلی مثل کارشناسان محیط زیست، متخصصان هوا و فضا، مدیران و متخصصان حوزه ی آی تی به صورت معمول جزو آن می باشند.

چنانچه شرایط کاری برای شما در انگلستان مهیا گردید، می توانید به این کشور ورود و خروج داشته باشید و در صورت اخذ اقامت، خانواده ی شما نیز می توانند اقامت این کشور را بدست آورند که البته باید مدارک مالی شما دال بر توانایی حمایت مالی از خانواده اتان اثبات شود.

برای کاریابی در انگلستان می توانید از روش های مختلفی اقدام کنید مثل سایت های کاریابی، سایت های دولتی انگلستان برای جستجوی کار، موسسات کارورزی، آگهی های استخدام در روزنامه ها مثل Job sit، Fish4، indeed، Adzuna و....

با مراجعه به مقاله ی کار در انگلستان به صورت کاملتری با ابعاد مختلف این نوع از ویزا آشنا شوید و مسیر مهاجرتی خود را با مشورت با مشاورین آریاناپارس به درستی تعیین کنید.

نظرات 6 + ارسال نظر
farhad دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 13:41

عالی

بهرام یکشنبه 10 شهریور 1398 ساعت 16:07

بعد از چه مدت کار، اجازه اقامت داده می شود؟

شبیر یکشنبه 10 شهریور 1398 ساعت 16:06

پر درآمدترین مشاغل در انگلستان چیست ؟

فرهاد یکشنبه 10 شهریور 1398 ساعت 16:05

عالی

Saba یکشنبه 10 شهریور 1398 ساعت 16:00

چه طور میشه در انگلستان ویزای کار گرفت؟

شقایق یکشنبه 10 شهریور 1398 ساعت 15:22

مرسی از اطلاعاتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد